Про мене



  Ліпач Світлана Миколаївна                                  

slm20teacher@gmail.com

ОСВІТА: вища, Вінницький державний педагогічний інститут  ім. М.Коцюбинського, 1997  рік, диплом спеціаліста з відзнакою (денна форма навчання).

Спеціальність за дипломом  вчитель математики та фізики

 

ЗАГАЛЬНИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД: з 01.09.1999 р. працюю  на посаді вчителя математики в комунальному закладі «Вінницький ліцей № 20».

Кваліфікаційна категорія: вища, вчитель-методист.

§  2015-2020 р. голова шкільного методичного об'єднання вчителів математики, фізики, технологій;

§  2016-2019 р. секретар міського методичного об'єднання вчителів математики;

§  з 2021 р. секретар педагогічної ради закладу;

§   завідувач зразковим кабінетом математики;

 

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ:

§  володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word, Pover Point), Інтернет);

§  успішно використовую онлайн-сервіси для дистанційного навчання (Zoom, Google Classroom,  Google Meet,  Viber, YouTube, Skype)

§  володію сучасними методиками виховання і навчання дітей;

§  уміння організувати дисципліну в колективі, в класі;

§  досвід класного керівництва, спілкування з батьками;

§  уміння виступу перед аудиторією (ведуча багатьох заходів у закладі);

§  уміння зацікавити і захопити дітей.

 

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ:

§  тренінговий курс «Мистецтво педагогічної комунікації», сертифікат № 2015-249;

§  творча лабораторія при міському методичному кабінеті «Мнемотехніка на уроках математики», сертифікат ВН № 051115/02;

§  міжнародний проект «Освіта ХХІ століття: зміни в контексті розвитку інформаційного суспільства», сертифікат учасника № 13092015/01;

§  дев'яті  Всеукраїнські  Читання  з гуманної педагогіки «Учителю, вкажи шлях краси духу!» (м. Київ), сертифікат учасниці Дев'ятих  Всеукраїнських  Читань  з гуманної педагогіки; 2018 р;

§  грамота за впровадження змішаного навчання з математики за допомогою платформи GIOS, 2020 р;

§  пройшла  навчання  у  КЗВО ВАБО за 30 -годинним навчальним планом підвищення   кваліфікації вчителів математики, травень, 2020 р;

§  участь у встановлені рекорду України «Наймасовіша онлайн-конференція для освітян» під час Антикризового національного онлайн-EdCamp-2020;

§  вебінар та проходження тестування на тему: «Ресурсне мислення вчителя», освітній проект «На Урок», 2020 р;

§  вебінар і успішне складання тесту на тему: «Креативний контент для дистанційного навчання: як перетворити карантин на крутезний та  ефективний освітній марафон», освітній проект «На Урок», 2020 р;

§   вебінар «STEAM- та арт-інструменти для підтримки психічного та фізичного здоров'я під час карантину», освітній проект «На Урок», 2020 р;

§  вебінар  «Онлайн-тести «На Урок» для дистанційної роботи», 2020 р;

§  вебінар «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів», освітній проект «На Урок», 2020 р;

§  вебінар «Як педагогічні працівники можуть створити безпечний онлайн-простір для учнів», освітній проект «Всеосвіта» 2020 р;

§  пройшла дистанційне навчання згідно програми підвищення кваліфікації на платформі GIOS  «Змішане навчання математики та особливості його організації в умовах сьогодення», 2021 р;

§  марафон «Інновації у навчанні математиці» від Global Innovative Online School,  2021 р;

§  курс «Цифрові навички для вчителів» на Національній онлайн-платформі з цифрової  грамотності Міністерства цифрових трансформацій України, 2021 р;

§  онлайн-тренінг «Розвиток ресурсів особистості в умовах дистанційного та змішаного навчання» на  освітній  платформи Єсвіт, 2021 р;

§   пройшла  навчання  у  КЗВО ВАБО за 30 -годинним навчальним планом із проблеми «Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі»,

 вересень 2021 р;

§  пройшла онлайн-курси на  Prometheus :

«Академічна доброчесність для викладачів», 2022 р;

«Боротьба з корупцією», 2022 р;

«Медіаграмотність для освітян», 2022 р;

«Перша домедична допомога в умовах війни», 2022 р;

§  вебінар «Креативний підхід вчителя у роботі з дітьми з ООП в умовах війни», освітній проект «На Урок», 2022р;

§  вебінар «Як підтримати дітей із ООП під час літніх канікул у період війни: практичні поради», освітній проект «На Урок», 2022 р;

§  пройшла тестування на національній онлайн-платформі Дія. Цифрова освіта. «Цифрограм для вчителів» з результатом Високий С1, липень 2022 р.

 

УЧАСТЬ В КОНКУРСАХ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ (деякі з них):

§  призер міського етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2010»;

§  конкурс методичних посібників «Ярмарок фахових сподівань»

 (шкільний тур) 2011 р, І місце;

§  конкурс «Навчально-методичний посібник» в рамках акції «Ярмарок фахових сподівань», сертифікат педагогічних ідей серія ВУО № 2011/18;

§  У складі творчої групи  брала участь у Міжнародній виставці «Інноватика в сучасній освіті» та «Сучасні заклади освіти».

 

ПУБЛІКАЦІЇ:

§  інтерв'ю в онлайн спільноті вчителів GIOS  в рубриці «Герої цифр» («Герої цифр №15»), 2020 р;

§  у складі творчої групи вчителів міста  Навчально-методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ». STEM-освіта в ЗЗСО: теорія і практика, 2019 р.

§  у складі творчої групи вчителів закладу «Використання тестових завдань на уроках математики, як шлях формування самоосвітньої компетентності учнів», 2019 р;

§  публікація власної методичної розробки на сайті «Всеосвіта» Конспекти уроків за темою: «Відношення і пропорція» 6 клас,  сертифікат № ДБ-2003157538; січень, 2022 р.

 

З метою вивчення міжнародного досвіду у січні 2020 року у складі делегації вчителів закладу перебувала у м. Кельце (Польща), де ознайомилась з системою освіти у гімназійних та ліцейних класах.

За сумлінну працю  неодноразово була нагороджена грамотами управління освіти Вінницької міської ради, Почесними грамотами управління освіти і науки облдержадміністрації.

 

ОСОБИСТІ НАВИЧКИ:

§  постійний  розвиток   та самовдосконалення;

§  любов до дітей;

§   відповідальність,;

§  уважність до деталей;

§   пунктуальність;

§   оптимізм;

§   справедливість;

§   рішучість;

§   працьовитість;

§  активність;

§  креативність.

 

КОМУНІКАТИВНІ НАВИЧКИ:

§  вміння підтримати словом колег;

§   надання корисних порад членам МО, здобувачам освіти, батькам;

§  швидке орієнтування в складних ситуаціях та вміння приймати правильне рішення;

§   координування  своїх дій з колегами;

§   колегіальне визначення нових шляхів, направлених на концепцію розвитку навчального закладу.

 


 

 


3 коментарі: